Mezelf voorstellen

Heej, wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Welkom!

Ik ben Thirza Aal. Ik ben 17 jaar en ik woon in Nederland. Sinds vandaag (30-01-2015) blog ik over lifestyle, interieur, koken, persoonlijke dingen, reizen en nog veel meer. Eigenlijk alles wat ik leuk vind!

Mijn hobby’s zijn lezen, met vriendinnen afspreken, bloggen, schrijven en films kijken. Ik zit in de 4e klas van het vmbo en dat betekent dat ik dit jaar mijn diploma ga halen! Als ik geslaagd ben, wil ik graag na de vakantie aan de mbo opleiding mediaredactie beginnen. Nadat ik die opleiding heb afgerond wil ik er een hbo opleiding journalistiek achter aan doen.

Ik hoop dat jullie, lieve lezers, vaak mijn blog gaan bezoeken en reacties achterlaten! Ik probeer iedere vrijdag een stukje te schrijven. Soms kunnen er ook meerdere blogs per week komen.

xoxo’

Thirza

image

6 thoughts on “Mezelf voorstellen

Geef een reactie

